čtvrtek 25. dubna 2013

Recenze: Pleťové mléko Alverde ostružina

Značku Alverde seženete v síti drogerií DM. Mléko stojí okolo 50-60Kč, já ho koupila ve slevě za 35Kč :-)
Na první pohled mě na něm zaujala netypická vůně ostružin, opravdu hrozně pěkně voní a jelikož mám s Alverde zatím jen samé pozitivní zkušenosti, rozhodla jsem se ho vyzkoušet.

Dle popisku (možná se trošku pletu, neumím německy ani slovo) by měl pleť vyživovat a hydratovat a nechat krásně jemnou. Já mléko používám hlavně teď, když konečně svítí sluníčko a nemám nějak náladu na sebe patlat make-up a jiné věci. Opravdu pleť příjemně hydratuje, nezanechává mastnou stopu a rychle se vstřebává. Jediné co vám po mléku zůstane na pokožce je ta krásná vůně. Alverde splnilo mé očekávání na jedničku a i když to není věc, kterou bych využila denně, rozhodně si koupím další (třeba v jiné vůni) až mi toto dojde.
Celkově je vhodné pro všechny typy pleti - rozhodně i pro citlivou a suchou, kterou mám já. Všem kteří něco podobného hledají můžu s čistým svědomím Alverde doporučit.


4 komentáře:

  1. Já od Alverde ještě nic nezkoušela, ale až mi u přítele mléko dojde, tak po něm třeba šáhnu, protože vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde z DM i Alterra z Rossmanu jsou super :-) Určitě vyzkoušej. Nejen tělovou, ale i dekorativku.

      Vymazat
  2. Jé, tak to se mi hodí :D Mléko jsem dostala ve swapu a jelikož jsem na tom s němčinou podobně, ani jsem nevěděla k čemu pořádně to slouží :D Díky!!

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlouho na tato mléka koukám a myslím, že ho asi vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat